♡ WELCOME TO MY OFFICIAL BLOG ! DON'T FORGET TO FOLLOW ME AND DON'T FORGET TO LEAVE YOUR COMMENT ♡

Friday, July 20, 2012

PUASA DATANG LAGI !


Assalamualaikum.

Hyeppp KORANG :D *Jerit ** Seperti mana yang kita semua tahu , lusa kita dah start berpuasa . Malam esok pulak dah start tarawih . So , aku memang jarang sangat lah nak update entry pada waktu malam . Sebab InsyaAllah aku akan pergi ke Masjid@surau berdekatan untuk bertarawih bersama-sama . Lagi pun lepas tarawih , ada taskirah dan juga moreh . ( macam makan-makan selepas tarawih ) Aku harap sangat aku dapat datang  ke masjid@surau hari-hari kecuali "cuti"

And first puasa aku akan puasa di Perak , Berbuka puasa bersama tokwan , opah and sedara-mara yang lain . Aku harap Ramadhan tahun nie lebih baik daripada yang sebelumya . Amin : ') And Peringatan ! kepada kaum adam , jangan sekali-kali ponteng puasa tanpa sebab yang kukuh . Okay ( ; Ingat semua pesan aku Intan Nor Suhaida a.k.a SI SEPET :p WHAHAHA :D And pergi pasar ramadhan tue jangan boros pulak yer takut membazir . yelah kan membazir kan amalan syaitan . Walaupun syaitan dah kena ikat . Sampai sini jelh perbualan kite . AND !! AND !! AND !! aku ada pantun untung korang semua :D

Anak Gorila Gagah Perkasa , 
Amat Terkenal Di Kampung Sentosa , 
Maaf Andai Terkasar Bahasa , 
SAYA UCAPKAN SELAMAT BERPUASA !!!

No comments:

Post a Comment