♡ WELCOME TO MY OFFICIAL BLOG ! DON'T FORGET TO FOLLOW ME AND DON'T FORGET TO LEAVE YOUR COMMENT ♡

Sunday, June 24, 2012

KINI BERWAJAH BARU !

Assalamualaikum.

Woiii ! Intan Aziz here . Lame aku tak update blog nie . Almaklumlah baru keluar dari rumah sakit jiwa >.< Hikhik . Korang perasan tak ? Perasan tak ? Perasan ke tak ni blog Intan Aziz dah berwajah baru . CewaaHH ! tue pun nak cakap . Heee , Almaklumlah kan . Die nie budak batak , semua bende nak kasi tahu :D HAHA . Dah diam -_- Ouhhh . Lupe nak tanye . Korang sihat ? Mesti sihat kan . Sape yang singgah dekat blog aku nie semua budak yang terlebih sihat belaka . Jangan marah yerr , saya suka bergurau :D
Okay , selesai sudah tanyer soalan bodoh tadi . So , kite sambung balik ke topik tadi . Blog aku berwajah baru sebab aku tahu blog aku tak secantik blog korang . Tapi aku buat sekadar suke² , tak ade niat nak lawan or menunjuk and sewaktu dengannya . KahKahKah ~ Aku tak cari publisiti murahan sampai macam itu sekali . Tak ade kene mengene bukan . Ade aku kesah . HAHAHA :D Suke atau pun tidak kau dah menuju ke penamat . Bukan ke neraka okay . Hahahaha :D Winkk ^_^
Eh , ayat aku dah habis stokk lah :/ so , sampai di sini saje perbualan kite . Suke lettew aku dah habis merapu -_- tak kisha lahh semua tue . Yang penting , thanks pada yang sudi bace ayat merapu aku nie and thanks jugak pada yang tak sudi bace ayat merapu aku nie . Byeee :D

No comments:

Post a Comment