♡ WELCOME TO MY OFFICIAL BLOG ! DON'T FORGET TO FOLLOW ME AND DON'T FORGET TO LEAVE YOUR COMMENT ♡

Saturday, August 18, 2012

OHH MY RAYA !


Assalamualaikum Peeps !


Hi semua . Intan rindu semua :* , Hahaha , pejam celik pejam celik kejap je kan dah nak raya . Esok adalah harinya . Fuyoo , tak sabar aku nak raya . Mesti best nanti . Korang ada ponteng puasa tak ? Mesti ada kan . Hahaa -.- korang dah beli baju raya ? Tipu kalau cakap belum beli lagi :D

Raya ni aku raya dekat kampung Perak and raya ke-2 aku raya di Negeri Sembilan pula . Tak sabar aku nak jumpa sedara-mara ., kawan-kawan . Dah lama tak jumpa diorang  . Rindu diorang semua .Nanti malam raya mesti gempakkan . Rumah kecoh , main mercun bagai , sibuk memasak di dapur , gelak ketawa , gurau senda . Huh ~ tak sabar rasanya . Malam raya nanti boleh main mercun dengan sepupu . sepupu aku ramai , maklumlah adik-beradik belah bapak aku ada kan 5 orang and mak aku 10 orang . Hahaha . Mesti rioh punya . Tapi tak semua balik kampung . Hahaha , ada yang beraya dekat rumah mak mertua diorang jugakk . sunyi betul aku . T___t

Hurmm , nanti malam raya tuh mesti lambat tidur sebab nak story-morry banyak cerita dengan sedara . Hahaaa . Lepas tuh ada yang sibuk nak online , post sana post sini bagai . Huhuuu . Hummm , nanti pagi raya mesti best . Pagi-pagi dah mandi lepas tuh makan then pakai baju raya . Wuhuuu . Semua sebuk time tuh . Lagi-lagi lelaki sebab nak sembahyang raya . Nak betulkan samping lah bagai . Wuhuuu , lepas semua dah siap lepas tuh amek-amek gambar . Post sana Post sini . Hahaha . Macam-macam gaya ada .

Then , pagi make-up sama-sama . Huhhhh , bestnyaaa . Tak sabar aku nak tunggu raya . Detik yang amat indah bagi semua umat Islam . Hahaaa , melebih pulak aku -.-'' . Hurmmm , lepas lelaki habis sembahyang then pergi raya rumah orang . Wahahahaaa . Duit , duit , duit . Dapat duit raya lepas tuh kumpul banyak-banyak . Hahahaa , makcik pakcik aku pun bagi . Wahhh , bertambah-tambah . Kaya wooo ! Hermm , memang tak sabar ahh nak raya . Huhhh , penat aku taip panjang-panjang . Hurmm , aku rasa sampai disini saja . Lain kali aku update lagi . Assalamualaikum ^.^

SELAMAT MENYAMBUT HARI RAYA AIDILFITRI MAAF ZAHIR DAN BATIN .

No comments:

Post a Comment