♡ WELCOME TO MY OFFICIAL BLOG ! DON'T FORGET TO FOLLOW ME AND DON'T FORGET TO LEAVE YOUR COMMENT ♡

Monday, November 26, 2012

ANAK DERHAKA !


Assalamualaikum :')

Huaaaa ! Morning all , hahaha :'D , Dalam berapa minggu aku tak post sebab bukan busy sebab aku malas . *hakhakk ! Now sapa budak twitter ? haha , Okayy dua tiga hari lepas kecoh pasal K-POP and budak yang tak mengaku warganegara yang datang dari planet "MATOKI" -,-' Apakah ? :O story gempak budak kena bash yang bernama "AYUNI" .

Lepas jew story pasal si "AYUNI" tu TL aku kecoh pula pasal "ANAK DERHAKA" yang berasal dari planet "PIGGY" iaitu si "LYANA EVAN'S" ! Seorang lagi yang mahu mengejar "Publisiti Murahan" dengan mendoakan mak ayahnya mati cepat . Anak tak kenang budi ! Kalau anak aku dah lama aku tanam hidup² , HAHAHA ! Tapi aku still kesian dekat bapak die . Kalau lah bapak dia ade twitter mesti dia sedih apa yang anak dia buat :')

Tapi ade sesetengah yang cakap dia buat macam ni disebabkan dulu dia penah dirogol oleh ayah kandung dia . Betul ke Bohong ? tu aku tak dapat nak jawab . Tanya pada tuan punya badan -,-' Pape pun aku rasa dia bukan sengaja buat macam tu or lepas kena bash cukup² aku yakin dia mesti menyesal . Tapi kalau sengaja buat macam tu untuk mencari "PUBLISITI MURAHAN" . Apakah ? Followers elok jew 200 terus naik 4000+ . WOW ! :O nampak tak permainan dia ? Hahaha .

Aku post pasal semua ni bukan untuk mencari publisiti murahan macam diorang , cuma nak kongsi story morry yang akan menyedarkan kita tentang semua ni . Btw "Siapa yang menderhaka pada ayahnya , Maka dia adalah tergolong pada org yang kafir dan menempah NERAKA" riwayat bukhari :')

No comments:

Post a Comment