♡ WELCOME TO MY OFFICIAL BLOG ! DON'T FORGET TO FOLLOW ME AND DON'T FORGET TO LEAVE YOUR COMMENT ♡

Sunday, May 6, 2012

Barang Orang Nak ! Barang Sendiri Tak Nak Bagi !


Assalamualaikum.


Cheaaaaa !!! kadang² aku benci dengan orang yang berperangai najis macam ni ! kalau hak orang lain punya lah beriya² nak kan tapi kalau hak sendiri ? huahuahua ! kedekut nak mati , dalam mimpi belum tentu dapat taw . wtf !!!Selalu kowt aku berhadapan dengan orang macam ni biasalah kan die sering tergolong dalam INSAN2 TERANAIYA  *nak jugak hahaha ! lagi pun die ni pemurah lagi penyayang orangnya (perlu ke ? keh keh keh) lebih² lagi kalau dekat sekolah semua tue macam² jenis manusia kowt kite jumpe kan . kalau yang baik , syukur mat² lah tapi kalau jumpe dengan manusia yang berperangai alsyaitonirrajim hahahaha ! nahaslah kau dekat situ sayang .Penah kowt aku dapat kawan yang teettttt macam ni ! barang² make-up aku semua die nak kebas tapi barang make-up sendiri siap kunci kemas² dalam laci *adekepatut ?* patu konon² buat ayat kasihanlah kan *emm aku pinjam yang kau punya dululah , mak aku tak masukkan duit lagi nie tak ade duit nak beli  make-up sendiri* aku bingai lagi innocent ni bagilaaaaaah kan sekali terbuka laci die pehhhhhh !! barang make-up die fasha sendat pun kalah tau. whatthehell betul berani tipu aku cis cis nak je aku mengamuk sopan dekat situ tapi biasalah diekan lembut hatinya jeling² sedas duua pun cukuplah kan dengan ucapan*DAMNNNNNN YOU* hahaha !!!

No comments:

Post a Comment